"Veoautodele naastrehvinõude kehtestamine oleks ühelt poolt kallis ja teiselt poolt on väga raske ka seda kohustust panna. Küll aga ei ole see kett võib-olla sedavõrd kallis ja see võib olla alati autos kohustusliku lisavarustusena olemas," ütles Tsäkko intervjuus BNS-ile.

"Kui kirjutada liiklusseadusesse sisse, et veoautod ei tohi lumetormiga liigelda, siis ma arvan, et seda on võimalik teha. See ei ole mure, pigem ei ole me täna selleks lihtsalt valmis," kommenteeris Tsäkko pärast läinud aasta detsembris möllanud Monika-nimelist lumetormi kõne all olnud võimalikku veoautode liiklemiskeeldu lumetormide ajal.

"Kui me sellise otsuse vastu võtame ja kehtestame olukorra, kus veoautod ei tohi teel olla, siis peab riik või maanteeamet tagama koha, kus need autod saaksid parkida," lisas Tsäkko.

Bussidel peavad maanteeameti peadirektori hinnangul olema väga head rehvid, et nad suudaksid ka rasketes ilmaoludes teel püsida ja nende puhul võiks olla samamoodi lumekettide nõue.

Mullu 9. detsembri õhtul tekkis lumetormi Monika ajal Lääne-Virumaal Padaorus teesulg, kus jäi lumevangi hinnanguliselt 600 inimest, kes olid sunnitud öö teele kinni jäänud autodes ja bussides veetma. Teesulu põhjuseks olid halvas seisukorras rehvidega veoautod, mis libedal tõusul ennast teele risti keerasid ja sellega tee liikluseks sulgesid.