Rüütelmaa ütles BNS-ile, et ristmiku läbilaskvus on tänu uuele korrale läinud paremaks. "Seda just tipptunnil linnast väljuval suunal," lausus Rüütelmaa. "Aga Rannamõisa tee ei suuda kõiki liiklejaid korraga vastu võtta ja see tekitab tipptunnil ikka sabasid."

Ööl vastu 14. septembrit suleti Haabersti tänavalt pääs ringristmikule ja ristmikult Haabersti tänavale. Säilis otseühendus Haabersti tänavalt Paldiski maanteele ja Rannamõisa teele ning võimalus sõita kõikides suundades Mäekõrtsi, Mõisapõllu, Mõisa ja Kaeravälja tänavate kaudu.

Rüütelmaa sõnul on liiklusohutus ristmikul nelja päevaga tunduvalt paranenud. "Varem oli seal aastas umbes 200 õnnetust, mis teeb umbes 1,5 õnnetust päevas," ütles Rüütelmaa. "Tänaseks pole meile laekunud informatsiooni, et seal oleks viimastel päevadel õnnetust juhtunud ja liiklejate poolt tulnud vaid positiivset tagasisidet."

Linna liikluskorralduse osakond jälgib praegu Haabersti ringristmikku, kuu aja pärast vaadatakse üle, kas ja kui palju on seal õnnetusi olnud. "Vaatame siis kui palju on uus kord on sealset seisu muutnud, kas see on end õigustab ja siis langetame uue otsuse. Praeguse pildi järgi tundub, et liikluskorralduse muutmine oli ainuõige," rääkis Rüütelmaa.

Praegu aitavad liiklejatel uue korraga harjuda plastpiirded. "Soovime, et kõik saaksid asjast üheselt aru. Praegu oleme planeerinud, et plastpiirded jäävad paika üheks kuuks," ütles Rüütelmaa.

"Kui inimene on mingit kindlat marsruuti pidi harjunud sõitma, siis on väga raske harjumust muuta. Kui on harjutud lõikama läbi bensiinijaama ringile ja sealt Keila poole, siis sai tõepoolest kiiremini. Nüüd seda võimalust pole ja loomulikult pole paljud sellega rahul," rääkis Rüütelmaa, märkides, et mõnikord tõesti väheneb mugavus liiklusohutuse arvel.

Uus kord ei meeldinud ristmikul teenindusjaama pidavale Statoilile, kes kaebas Tallinna halduskohtusse.