"Sihtkohta saabudes selgus, et minu pagasit ei ole. Peale tundi aega ootamist ja esimesena informatsiooni saamist Eestist seoses pagasiga, selgus, et terve lennu pagasid olid jäänud Eestisse (v.a ühe reisija pagas) ja saadetakse sihtkohta järgi teiste lendudega. Estonian Air põhjendus antud olukorra osas oli, et lennukil oli ülekaal seoses posti transportimisega," kirjutas Volohhonski oma kaebuses.

Estonian Airi pressiesindaja Ilona Eskelinen lükkas süüdistused ümber. "Posti või cargot selle lennuga ei veetud. Tegemist oli lennuga, kus kõik kohad olid välja müüdud ning reisijatel oli kaasas palju pagasit. Lennukis Saab 340 on 33 kohta ja kõik kohad olid täis. Täpsemalt: lendas 33 täiskasvanut, neist 25 meest ja kaheksa naist ja lisaks kaks imikut. Seega oli lennuk maksimaalselt täis ja reisijatel oli kaasas palju pagasit," selgitas Eskelinen.

"Kehtib reegel, et ülekaalu korral võetakse kõigepealt maha post ja cargo, kui seda konkreetse lennuga veetakse. Kui sellest ei piisa, siis ka osa pagasist. See on vajalik lennuohutusreeglite järgimiseks. Enamuse reisijateni, kellel pagas maha jäi, toimetati pagas järgmisel päeval," lisas Eskelinen.

Volohhonski aga teatas, et kõik kohad lennukis ei olnud välja müüdud ja tema pagas kaalus vaid kümme kilo, mistõttu talle jäi mõistmatuks, miks tema pagas maha jäeti.

Estonian Air palus ebamugavuste pärast vabandust.