Pe­ter­so­ni sõnul on kee­ru­li­ne öel­da, kas Air­bu­si võib ni­me­ta­da tur­va­li­seks. „Kõik len­nu­kid on tur­va­li­sed min­gi pii­ri­ni, aga ala­ti teevad loo­dus ja inim­li­kud vead oma töö,” ütles Peterson Päe­va­leht On­li­ne’i­le.

Len­nun­duss­pet­sia­list Tõnis Le­pa sõnul on A330-200 näol te­gu ta­va­li­se tänap­äe­va­se Eu­roo­pa len­nu­ki­ga. Ees­tis küll se­da tüüpi len­nu­keid ei kasutata, kuid meie­ga ti­he­dalt kok­ku puu­tu­va­test et­tevõte­test ka­su­tab neid len­nu­ma­si­naid näi­teks Fin­nair.

Ku­ni eil­se­ni ei ol­nud Air­bus A330 tüüpi len­nu­ki­te­ga juh­tu­nud ühte­gi fataal­set õnne­tust, mil­les olek­sid huk­ka saa­nud rei­si­jad. Neid laiapõhjali­si len­nu­keid ka­hes va­riat­sioo­nis ka­su­ta­vad len­nu­fir­mad üle maail­ma, kesk­mis­tel ku­ni pik­ka­del mars­ruu­ti­del kon­ku­ree­ri­vad need edu­kalt Boeing 767 tüüpi len­nu­ki­te­ga.