Teiselt võiks märkida, et nüüd ei tohiks enam ükski opositsionäär inimesi hirmutada jutuga, et 2014 aastal kukub riigieelarve kokku, sest eurotoetused lõpevad ära. Eriti just mõni sots oli enne valimisi sellel teemal eriline kurjakuulutaja. Nüüd aga tunnistas sotsist Euroopa Parlamendi liige komisjoni koosolekul, et ei ole mingit kahtlust, et Eesti saab eurotoetusi ka perioodil 2014 - 2020.

Pikemalt praegu euroteemadest ei kirjuta, sest täna on siiski Rally Estonia esimene päev Otepääl. Täna ja homme selgub, kes on parem sõitja, kas kaks põlvkonda tagasi kasutuses olnud Ford Focusega sõitev Marko Märtin või eelmise põlvkonna Focusega sõitev Georg Gross. Või hoopiski kõige uuema autoga (Ford Fiesta) rajal olev norrakas. Kolme erineva põlvkonna WRC autosid eristab aktiivdiferentsiaal ja väändemoment. Fiestal esimest ei ole, aga väändemoment jällegi teistest suurem. Tõotab tulla huvitav võistlus.

Minu rallikogemus piirdub kaadrilugeja rolliga nii Jaanus Muraka kui Lembit Nõlvaku juhitavas autos. Siiani tekitab meeldivaid võdinaid kui Lembitu BMWga linnakatsel trampliinilt õhku lendamist meelde tuletan. Aga maandusime edukalt ja pöörasime järgnenud kurvis ka ära...

Kohe jõuavad esimesed võistlusautod teise kiiruskatse trampliinile...

Tõnis Kõiv

PS! Kuna keegi ei vöta ju rallile arvutit kaasa siis on praegune postitus sisestatud Nokia nutitelefoni kaudu.

Loe kõiki sissekandeid siit!