Tipprestoran NOA külastajad sattusid toidumürgistusega haiglasse, teistest sama keti restoranidest kaebusi siiani ei ole tulnud

 (109)
Tipprestoran NOA külastajad sattusid toidumürgistusega haiglasse, teistest sama keti restoranidest kaebusi siiani ei ole tulnud
Andres Putting

Eile Eesti ühes tipprestoranis NOA käinud külastajad sattusid ebameeldiva kogemuse otsa, mis lõppes toidumürgistusega. Restoranile on teadaolevalt haiglasse viidud 3 inimest.

"Praegu tegeleme allika otsimisega, tõenäoliselt on tegu sissetoodud bakteriga kuskilt kellegi kaudu aga hetkel ei saa veel midagi täpset öelda," sõnas restoran NOA juhtiv peakokk Tõnis Siigur.

Praegusel momendil ootab restoran NOA Terviseametit, mille käigus arutab restoran kõik edasised käigud omavahel läbi ja pärast seda lubatakse täpsemalt klientidele teada anda kauaks restoran kinni jääb.

"Omalt poolt oleme teinud kõik ja ka kinnipanek on meie algatuslik. Oleme reageerinud üliprofessionaalselt ja ülikiirelt."

Millisest toidust bakter leiti, selle selgitab välja Terviseamet. "Salmonelloosi võib leida ka mujalt, kui bakter sisse tuuakse. Meil on kõrvale pandud kõik toiduained, võtame kõik proovid ja saame teada kust see bakter pärit on ning kui suures koguses. Hetkel ei saa kindlalt väita, et kas ta on munas või lihas aga need kohad on kindlasti kõige suurema riskiallikaga," lisas Siigur.

Samasse ketti kuuluvate restoranide Tuljak, OKO ja Paju Villa osas vaadatakse samuti toiduained Siiguri sõnul üle. "Tänase päevaga on kõrvaldatud kõik toore muna ja lihatoidud, vaatame väga kriitiliselt ka need üle," ütles Siigur.

"Tavaliselt liigub salmonelloos põhiliselt sisse toitu ostes, koostöö käib ka kõikide hankijatega ja ootame sealt samamoodi sertifikaate ja kontrollime kas temperatuure on jälgitud ning kas transport on vastavalt nõuetele olnud," rääkis Siigur.

Seotud lood:

Täna on restoran NOA suletud ning kauaks suletuks jääb ja mis saab broneeringutest, selgub peale proovide tulemusi. "Suuname meie kliendid üle teistesse restoranidesse, kui see neile sobib. Kõiki on juba informeeritud. Aitame kaasa ka transportimisel ühest kohast teise," lisas ta.

"Kindlasti ootab ülesuunamisel meie kliente ka üllatus teistes meie keti restoranides. Meie suurim varandus on meie kliendid ja suhtume väga tõsiselt antud probleemi, et leida vastused."