Tänu magusale lepingule maailma suuruselt neljanda laevatehasega oli Harikute firmal Estonian Shipbuilding sihikul poole miljardi kroonine äri, millest sai siiski orjapõli kümnetele eesti ehitusmeestele Prantsuse laevatehases, kes pidid magama põrandal ja rahatult koju pagema, vahendab
.

Samal ajal elasid ja elavad vennaksed elu, mille juurde käib villa, peod, avamerekaater Princess ning autopark, kus on esindatud Hummer, Porsche Cayenne ja sport-Mercedes.

Stiilinäide on, et suvel sõitis Marek Harik naisega Tallinnast Hummeriga Monte Carlosse ja tagasi ning tõi hirmsa bensiiniarve firmasse.

Marek Hariku endised palgalised ja äripartnerid soovitavad Hummeriga uhkeldavat peremeest karta nagu tuld, sest 35-aastane mees vahetab firmasid nagu mõni mees sokke, aga samas on tema kannul rohkem vihaseid võlausaldajaid kui mõnel koeral kirpe.

Kõige olulisem küsimus selle saaga juures on aga hoopis see: kuidas on võimalik ajada äri nii, et raha on firmas A, tegevus firmas B, võlad firmas C ja raamatupidamine üldse tont-teab-kus?

Mitte ükski ametkond pole seni suutnud asjaosalisi liistule tõmmata, ässad tegutsevad mõnusalt edasi ja enamik nende kümnetest ohvritest hoopis kardab neid, mitte vastupidi.