Kahte aupaistega jõululast hoidvat neitsi Maarjat kujutanud välireklaamid tekstiga “Kaks rõõmusõnumit ühe hinnaga” pidid esialgu üle Eesti Tele2 kõnekaarti reklaamima jõululaupäevani, kuid pärast kampaania lõpulejõudmist Tallinnas otsustas firma seda mujal Eestis enam mitte pikendada, teatas Tele2 turundusdirektor Toomas Tiivel Postimehele reklaamikampaania lõpetamisest.

“Tele2 on jätkuvalt seisukohal, et me ei ole kiriklikke traditsioone ja väärtusi kahtluse alla seadnud,” tähendas Tele2 turundusdirektor, “ega neid halvustanud. Meie suhe kiriklikesse sümbolitesse on lihtsalt erinev.”

Firma pöördus oma reklaamile hinnangu andmiseks ka Eesti Kirikute Nõukogu poole, mille täitevsekretäri assistendi pastor Ruudi Leinuse sõnul oli mobiilifirma reklaam üheselt ebamoraalne.

“Esiteks seetõttu, et seal oli kujutatud kahte Jeesust,” tähendas Leinus. “Teiseks selle pärast, et rääkimine kahest rõõmusõnumist ühe hinnaga loob selles kontekstis mulje võimalusest Lunastajat müüa ja osta.”