Tele 2 küsis kliendilt võõra telefoni remondiraha
Kliendi sõnul valas niiöelda õli tulle sõlmitud otsekorraldusleping pangaga, mis tähendab, et kindlal kuupäeval oleks nimetatud summa automaatselt kliendi kontolt maha arvatud.
“See on ju sigadus. Miks ma peaksin maksma arve eest, kui ma ei ole iialgi mobiiltelefoni remontida lasknud?” ütles saarlane. Ta helistas Tele 2 klienditeenindusse, kust lubati asja lähemalt uurida.
Swedbankist öeldi, et juhul, kui raha kliendi arvelt otsekorraldusega maha võetakse, tuleks ühendust võtta arve esitajaga, kes peaks paranduse tegema.
Tele 2 klienditeenindaja soovitas raha säästmiseks ja liigsete sekelduste vältimiseks tühistada pangaga sõlmitud otsekorraldusleping. Mobiilioperaator pakkus valearve saanud kliendile võimalust jätta üleliigne summa, mis otsekorraldusega maha läheb, ettemaksuks.
“Ma ei saanud selle ettepanekuga nõustuda, sest mul on iga kuu jooksvad kulutused täpselt ära planeeritud ja liigset raha naljalt üle ei jää,” nentis saarlane. Seejärel pakkus Tele 2 kliendile teist võimalust – saata pärast kalkulatsioonide ülekontrollimist uus arve.
Uus arve saabuski, kuid selleks ajaks oli pangaga sõlmitud otsekorralduslepingusse märgitud kuupäev juba möödas. Pank raha kliendi arvelt siiski maha ei võtnud, sest klient suutis enne otsekorralduslepingus olevat kuupäeva lepingu tühistada. Et raha Tele 2 järgmise kuu arve eest taas automaatselt pangakontolt maha võetaks, tuleb kliendil sõlmida pangaga uus otsekorraldusleping.
Vestluses Tele 2 klienditeenindajaga tuli välja ka valearve esitamise põhjus. Nimelt ütles ta, et teine klienditeenindaja sisestanud mobiiltelefoni remontimisel arvutisse vale IMEI koodi, mistõttu remondi eest küsitud ligi 390 krooni sattus teise kliendi arvele.