Maanteeameti jaoks liigub teel ööpäevas viis autot liiga vähe, et see mustkatte alla panna.

“Kaua ikka võib,” sõnas elupõline koimlalane Jüri Kask, tunnistades, et tal viskas lõpuks oma raha tuulde loopimisest lihtsalt üle.

Kase algatusel valmis pöördumine valla ja ministeeriumi poole ning oktoobrikuus hakati allkirju koguma. Kuu aega hiljem on koos 295 allkirja, näitamaks, et vajadus Tiirimetsa–Lümanda teelõigule mustkate saada ei ole vaid paari inimese jonniajamine.

Allkirju koguti mitmes paigas, nii Salmel kui ka ümberkaudsetes külades. Kask rääkis, et inimesed vajavad seda teed näiteks Kihelkonna surnuaeda sõiduks. Praegu kasutatakse Lõmala kaudu kulgevat asfalteeritud teed, mis teeb aga kümnekilomeetrise ringi.

“Neid katkisi klaase pole seal keegi kokku lugenud,” tõdes Jüri Kask, selgitades, et lahtise kruusa tõttu saab ikka ja jälle keegi kannatada.