Kampaania toob linna bussipeatustesse, digiekraanidele ja sotsiaalmeediakanalitesse sõnumid nagu „Armastan sind kaugelt” ning „Tark ei torma”, mis kutsuvad inimesi üles eluga edasi minema, pidades samal ajal silmas ohutusreegleid.

Uue teemana juhivad sõnumid tähelepanu ka kohaliku majanduse toetamisele. Seetõttu on visuaalidel laiendusena kasutatud teemaviiteid #toetankohalikku, #puhkaneestis ja #tellinkoju, aga ka ohutusmeetmetele viitavaid #hoianvahet, #pesenkäsi, #kannanmaski. Lööklause „Armastan sind kaugelt” pöörab linnavalitsuse sõnul tähelepanu nii jätkuvale vajadusele hoida mõõdukat distantsi kui ka vajadusele toetada kohalikku ettevõtlust, sest kriisist suudame välja tulla vaid üheskoos.

Tartu kriisimeeskonna juhi, linnapea Urmas Klaasi sõnul rõhutavad kampaania hüüdlaused tartlastele, kui oluline on koostöö ja üksteise toetamine kriisis. “Kriisist väljumise võti peitub kiires kohanemises uute oludega. Kõige paremini saame seda teha ühiselt, toetades ja tarbides kohalikke tooteid ja teenuseid, aga pidades jätkuvalt kinni ka ohutusreeglitest,” lausus Klaas.

Märtsis tuli linn välja kriisikampaaniaga, mis kutsus linlasi üles kodus püsima. Uue sotsiaalkampaania eesmärk on aidata inimestel uue olukorraga kohaneda ning tavaeluga jätkata.