Tarbijakaitsest öeldi Delfile, et seksuaaltervise kampaania osas on alustatud menetlust, kuid mingeid täpsustavaid detaile selle kohta anda ei soovita.

Mai lõpus alustas Tervise Arengu Instituut järjekordset turvaseksist rääkivat kampaaniat seeriast „Kumm on seks“, mis kutsub inimesi üles julgemalt rääkima turvaseksi teemadel ning pakub veebilehel nippe, kuidas seda teha.

Kampaania kesksel kohal on korraldajate sõnul partneritevahelise suhtlemise teema, millest ka kampaania sõnum „Julge rääkida“, sest kondoomi kasutamine on sageli seotud piinlikkustundega, sageli ei julgeta end piisavalt ka kehtestada ja kondoomi kasutamise teemat tõstatada.

„Su peenis on veits viltu, aga mulle meeldib see ikkagi, ära põe“ on näiteks üks kampaanias kasutatav hüüdlause. Kuna tarbijakaitse ei soovi praegu menetluse detaile kommenteerida, pole teada, kas uurimise alustamise tõi kaasa mõni konkreetne üksik plakat või kogu kampaania.

Kampaaniat rahastab Euroopa Sotsiaalfond programmi "Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2010-2011" raames.

Kampaania asjus on tarbijakaitseameti poole pöördunud ka Sihtasutus Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks, kuid ameti kinnitusel alustati menetlust juba enne seda.