Rahvusringhäälingu turundusosakonna juhataja Kristel Maran selgitas, et plakatite peale kuluv summa tuleb tänavusest eelarvest ja on nii väike, et selle kokkuhoidmine ei muudaks suures plaanis midagi.

"Alanud välikampaania eesmärk on teadlikkuse tõstmine portaalist ERR.ee. ERR.ee uudisteportaali sisu on tugev, kuid teadlikkus sellest võiks olla kõrgem. Lisaks on kampaaniast kasu rahvusringhäälingu kõigil tele- ja raadioprogrammidel - need on ERR.ee lehelt otse kuulatavad ja vaadatavad," ütles Maran.

"Kampaania maksumus on 4160 eurot, millele lisandub käibemaks - see summa on käimasoleva aasta eelarves ega saaks oma väiksuses aidata katta tuleva oluliselt raskema eelarveaasta vajadusi.
Plakateid näeb peamiselt bussipeatustes, sest seal on koht ja aeg, mil kasutatakse palju mobiilseid seadmeid," rääkis ta.

Sõnumi keskmes on reklaamivaba sisu, mille poolest rahvusringhääling erameediast eristub.

Eesti rahvusringhääling (ERR) on sunnitud oma teleprogramme uuel aastal koomale tõmbama, et vahendada kulukaid suurprojekte: jalgpalli Euroopa meistrivõistlusi ja Brasiilias Rio de Janeiros toimuvaid suveolümpiamänge.