Rüütelmaa rääkis Delfile, et iseenesestmõistetavalt on Tallinnas veel mitmeid liiklussõlmi, mis vajavad lahendamist. "Tallinnat ühe päevaga valmis ei ehita, aga kuskilt otsast tuleb alustada. Praegu on aktuaalne küsimus veel Haabersti ringristmik, samuti on vaja lahendada Tammsaare tee ristmikud Sõpruse puiestee ja Mustamäe teega ning Russalka ristmik," ütles ta.

TTÜ liiklusekspert Marek Rannala avaldas ERR-i uudisteportaalis arvamust, et Ülemiste ristmik liiklusprobleeme ei lahenda ja pudelikaelad lükatakse lihtsalt mujale. "Loomulikult liikluskoormus kandub mujale," tõdes Rüütelmaa.

Ta nõustus, et pudelikaelad saavad olema mujal, kuid lõpmatuseni ei olegi neid võimalik kõrvaldada, kuna autosid tuleb linna ainult juurde. "Mis on ummikute peamine põhjus? Autostumine. Liiklussõlmi tuleb kohandada kindlasti, aga kuskilt tuleb piir ette, sest kesklinna maad juurde ei tule kuskilt, aga autosid tuleb igal aastal juurde," selgitas Rüütelmaa.

Paljuski on ummikute tekkimisel osa ka inimeste mõtteviisis, leidis Rüütelmaa. "Kahjuks paljud on oma suhtumises autosse ja ühistranspordi kasutamisse veel 20 aastat Euroopast taga. Aga loodame, et inimesed tulevad vaikselt järgi ja saavad aru, et me ei pääse kõigist probleemidest, mis on teistes Euroopa linnades juba olnud," sõnas ta.

"Pudelikaelaed kui sellised, jah, järk-järgult ehitades nende asukohad muutuvad ja mingil hetkel jääb neid vähemaks, aga absoluutselt ei ole nad kadunud ära ei Brüsselis, Pariisis, Helsingis ega ei kao ka Tallinnast," tõdes Rüütelmaa.