"Novatours asja ei kommenteeri ega jaga infot. Kuidas seesugune lennufirma saab üldse teenuseid osutada?" on lendu kaua oodanud Karmo pahane Novatoursile teenuseid pakkuva lennufirma Smart Lynx peale. "Mina loen Novatoursi tingimustest, et nemad justkui ei vastuta, kui lend hilineb tehnorikke korral," kirjutab Karmo Õhtulehele.

Mõni minut enne kella poolt kolme pärastlõunal teatas Tallinna lennujaama Novatoursi lendude saatja Jevgeni Basjul lõpuks, et asenduslennuk on kohal ja väljub kohe. "Inimesed on praegu juba pardal, värav on suletud ja lennuk peaks kohe õhku tõusma," ütleb Basjul, kelle sõnul põhjustas lennu hilinemise lennuki tehnorike. Kohale saadeti asenduslennuk Riiast, kus asub Smart Lynx Airlinesi Eesti emaettevõte Smart Lynx Airlines SIA.Lennuameti lennutegevuse osakonna juhataja Jaanus Ojametsa sõnul on nad ettevõtet sellest, et reisijaid tuleb viivitustest teavitada, informeerinud. "Lennuamet peab väga oluliseks rõhutada, et on väga oluline, et lendu teostatakse tehniliselt korras õhusõidukiga ega riskitaks inimeste elu ja tervisega," ütleb Ojamets.