“Lumesaju jätkudes ei olnud võimalik kiirabiautoga sõita väljakutse aadressile lähedale, kuna sisekvartalid olid lume ja pargitud autode tõttu läbitamatud. Seega liikus kiirabibrigaad sisekvartalites jalgsi ja vajadusel tõi ka kannatanu lähima lahtiaetud teele pargitud kiirabiautoni kanderaamil kandes,” rääkis Raul Adlas Raepressi vahendusel.

Adlas maalis eilsest kiirabi tööst järgmise pildi: “Pärast kella 19 hakkasid kinni jääma kiirabiautod väljakutsel viibides: Astangu 56 juures, välja tõmbas päästeteenistuse auto — kutse teenindamise viivitus ligi 15 minutit; Mustamäe haigla sissesõidul olid autod lumes kinni kokku 30 minutit; Keskhaigla sissesõidul umbes 20 minutit; Pae 39 ees tõmbas päästeteenistuse auto kiirabiauto lahti ja jäi seejärel ise kinni, viivitus 30 minutit; Õismäe 124 ees jäi kiirabibrigaad raskes seisus kannatanuga kinni tunniajalisse ummikusse; kiirabiauto oli lumes kinni Ehitajate teel — päästjad aitasid välja, ja Lasnamäe turu juures  — välja aitasid möödujad. Kumbki viivitus kestis 20 minutit. Erinevates lühiajalistes, umbes kümneminutilistes ummikutes olid brigaadid kolmel korral. Ühes ahelkokkupõrkes sai kiirabibrigaadi nr.2 auto viga.

Järjest raskemaks muutus väljasõit tugikeskustest. Lasnamäel oldi sunnitud pidevalt oma jõududega labidatega töötama, sest tehnikat sinna vaatamata korduvatele helistamistele ei tulnud. Väljasõidu viivitus oli seal kokku 2,5 tundi.

Kell 22.30 saadi koostöös Sotsiaal- ja Tervishoiuameti juhtkonnaga kontakt teehooldusfirmaga Teho ja osteti traktoriteenus Pae 19 sissesõidu puhastamiseks, Kopli tugikeskuse territoorium puhastati tänu STA ja Kommunaalameti koostööle.”

Tallinna kiirabi juht Raul Adlase sõnul ei ole kiirabi tugikeskuste ruumide rendileandjad sõlminud lepinguid erakorraliste ilmastikuolude korral lisapuhastuse teenuseks ning ka linnal pole sellist reservi ega korraldajat.

Ka märkis ta, et Ida-Tallinna Keskhaigla ja Põhja-Eesti Regionaalhaigla haldusteenistus ei olnud paraku suuteline toime tulema sissepääsuteede lahti hoidmisega ning et võimalik oleks sellisel puhul vastutuse jagamine ka linna üldpuhastuse tagajaga.

Adlas toonitas vajadust luua strateegiliste objektide nimekiri, millele juurdepääse hoitakse raskete ilmastikuolude tekkimisel vabana, kasutades lisaks tavalisele ka reservtehnikat. Ühteaegu tunnustas Adlas Põhja-Eesti Päästekeskuse kiiret ja professionaalset abi ning head koostööd Tallinna Sotsiaal-ja Tervishoiuametiga, mis tagas Lasnamäe ja Kopli tugikeskuste normaalse töö taastumise keskööks.

Eriliselt meeldivana märkis kiirabijuht ära elanike aktiivse ja vastutuleliku abi nii kinnijäänud kiirabiautode lahtilükkamisel kui kannatanute transpordil kiirabiautosse.

Kokku oli väljakutseid ööpäevas 178, neist 20 traumat.