Viimasel ajal on hea valimistava valvurid, analüütikud, ajakirjanikud ja opositsioon korduvalt täheldanud, et Tallinna linnavalitsus on enne valimisi taas aktiviseerinud oma varikampaaniad. Need on plakatid ja üritused, mis juriidiliselt valimisreklaamide alla ei liigitu, kuid utsitavad inimesi siiski Keskerakonda tagasi valima. Hoolimata sellest, et välireklaam on esmaspäevast keelatud olnud, on kampaaniad jätkunud.

Delfi arvutas kokku, kui kalliks need varjatud valimisreklaamid tallinlastele läinud on. Teadaolevate kampaaniate maksumuste summa on üsna jahmatav 289 090 eurot (4,5 miljonit krooni), mille on tasunud Tallinna linnavalitsus maksumaksja raha eest.

120 000 eurot sellest läheb Rahvarinde 25. juubeli auks korraldatavale kontserttuurile "Ei ole üksi ükski maa". Summa eraldati Tallinna kultuuriväärtuste ametile Tallinna 2013. aasta I lisaeelarvest. Tuur toimub 29. septembrist 4. oktoobrini erinevates Eesti linnades.

72 000 euro eest on linn tellinud telereklaame edukalt lõppenud mänguväljakute projekti tagantjärele tutvustamiseks. Siia eelarvesse kuuluvad ka 15 välireklaami, mis tutvustavad linnavalitsuse erinevaid saavutusi lasteaedade renoveerimisel ja lasteaiakohtade loomisel. Plakatid kannavad traditsiooniliselt silti "Tallinn aitab".

Umbes 53 000 eurot maksis augustis tele- ja raadioeetrisse paisatud kepikõndi propageeriv reklaam "Tallinn liigub". Selle peategelane oli linnapea Edgar Savisaar.

38 036 eurot läksid maksma Lasnamäe päevad Tallinna lauluväljakul. Juhuslikult otsustati Lasnamäe asutamise aastapäeva tähistavad pidustused sel aastal korraldada sügisel enne valimisi, olgugi et need on muidu toimunud kevadeti.

5560 eurot läksid ERRi andmeil maksma reklaamplakatid, mille keskmes on trummi põristav Savisaar, kes kutsub linlasi 15. septembril toimunud Hiiu staadioni avamisele.

Väidetavalt 418 eurot läks maksma Põhja-Tallinna linnaosa vanema asetäitja Priit Kutseri pildiga plakat Sõle tänaval ja 76,8 eurot linnaosa vanema Karin Tammemägi kepikõnniüritusele kutsuv plakat Stroomi rannahoonel. Mõlemad plakatid on tänaseks maha võetud. On põhjust kahtlustada, et plakatite tegelik maksumus võis olla suurem, kuna erinevate reklaamifirmade hinnangul võis nii palju maksta ainuüksi plakatite trükkimine, kui jätta välja kujundamise, pildistamise ja ülespanemise kulud.