“Tallinna linna logo konkursi eesmärk oli leida linnale märk, mis ühtlustaks linna ametite ja allasutuste kohati kaootilist märksüsteemi ning tekitaks positiivseid seoseid ja sümboliseeriks linna nii linnaelanike, turistide kui meie partnerite jaoks,” ütles Tallinna linnavolikogu aseesimees Kaupo Reede. “Nüüd on meil märk, mis annab oma panuse Tallinna identiteedi väljatöötamisse.”

Logole “Kõlab hästi” andsid oma hääle üle 20% linnaelanikest, 24% turistidest, 23% ekspertžüriist ja 20% linna esindajatest. SMS-i teel saadeti 827 häält ja oma arvamust avaldas 505 turisti.

Logo “Kõlab hästi” kujutab Tallinna vanalinna siluetti helilainena ning viitab eestlaste lauluarmastusele. Võitnud töö autorile anti üle Tauno Kangro skulptuur “Hea linna vaim”.

Tallinna logo konkurss kuulutati välja 10. septembril, finaal koos SMS-hääletuse ja turistide küsitlusega toimus 3.-9. oktoober. Finaalis osales 11 tööd, mille esitasid reklaamiagentuurid DDB Eesti, Division, Identity, Indigo/Bates Red Cell ja Smile. Ühtlasi osales finaalis linnadisainer Aavo Ermeli kujundatud logo.

Ekspertžüriisse kuulusid EMT turundusdirektor Piret Mürk, EAS Turismiagentuuri juht Maarika Liivamägi, graafilise disaini õppejõud ja ajakirjanik Tõnu Kaalep, Hansapanga turundusdirektor Toomas Tiivel, Eesti Reklaamiagentuuride liidu president Rein Iida, LHV partner Rain Tamm, kunstikriitik Harry Liivrand, Tallinna klubikultuuri asjatundja Chris Long alias Rhythmdoctor, briti graafilise disaini esindaja Paul Barlow ning soome graafilise disaini ekspert Jon Granström.

Konkursi eelarve on koos käibemaksuga 550 000 krooni. Igale konkursil osalenud agentuurile eraldati 15 000 krooni töökulude katteks.