Rüütelmaa selgitas Delfile, et teekattemärgistuse teele kandmiseks teostatakse ettemärgistus, mille järgi toimub masinmärgistus termoplastikuga.

"Töid teostati öösel pimedas ning mööduva sõiduki tulede suurest valgustugevusest tingituna osutus valituks kõrval asuv märgistuspunkt. Kohe kui masinmärgistuse operaator märkas märgistuse teostamisel lubamatut anomaaliat, korrigeeris ta masina suuna õigele märgistuspunktile," ütles Rüütelmaa.

Samuti lubas ameti juht, et märgistuse jõnks likvideeritakse peatselt.

Lainetava tee põhjuseks truubid

Rääkides aga samal teelõigul olevast suurest lainetusest, ütles Rüütelmaa, et need on põhjustatud truupidest, mida oli vaja ehitada sademevee äravooluks.

Rüütelmaa põhjendas, et linnades ja asulates nähakse ette peamiselt suletud pinnavee äravooluvõrk, sealjuures lahtist pinnavee äravooluvõrku kasutatakse väljaspool linnu paiknevatel tiheasustusaladel ja linnades eraldipaiknevatel eramupiirkondades ning seejuures tuleb ette näha ka truubid ristmikel ja kruntidele sissesõidul.

"Arvestades, et Tartu maantee kõnealuse lõigu puhul on vaja arvestada ka ristuvate tänavate ja tänavaäärsete kinnistute sissesõitude olemasolevate kõrgustega, tuli projekteerijal lahendada tänava pikiprofiil selliselt, et sademevesi ei hakkaks uputama ristuvaid tänavaid ning tagaks tänava sademevee äravoolu. Sellest ka vastav lainelisus," ütles Rüütelmaa.

Samasuguse lahendusega on Rüütelmaa väitel täna juba rajatud nii Tartu maantee lõik Järvevana tee ja Vana-Tartu maantee vahel kui ka Vabaduse puiestee.

Delfi kirjutas hiljuti, et ligi aasta aega värskendati Tartu maantee Tallinna sissesõitu, nagu ikka pandi maha uus asfalt, paigaldati mürasein, uuendati märgistust. Kummalisel kombel pandi aga sissesõit ka lainetama.

Kui vanasti oli maantee üsna sirge, siis värskelt valminu käib üles-alla, nagu oleks tee-ehitajatel õnnetunud maastikukujundaja näpunäiteid järgida.

Sissesõidul on võimalik lisaks lainetele kohata ka kummalist teemärgistust.