Selleks kuulutas Tallinna ettevõtlusamet naistepäeval välja järjekordse riigihanke, millega otsib linna abipaketi tutvustamiseks reklaamiagentuuri, kirjutab Eesti Päevaleht.

Juba välja töötatud kujundusega jätkukampaania teostaja saab linnalt tasuks umbes miljon krooni, mullu maksti kampaania eest umbes kaks miljonit.

“Abipakett ei ole loodud ametnike ja poliitikute jaoks, info selle sisust peab jõudma abivajajateni — selleks tuleb abivajajat informeerida temale pakutavatest võimalustest,” põhjendas uue laiaulatusliku kampaania tellimist ettevõtlusameti juhataja Kaire Teniste.

Vastavat reklaami on oodata nii tänavapilti, raadiotesse, veebilehtedele kui ka ajalehtedesse, lisaks toodetakse töötukassa ja linnaosavalitsuste jaoks plakateid ja flaiereid.

Tallinna linnavolinik, IRL-i esindaja Reet Roos leidis, et uue kalli kampaania korraldamine ei ole põhjendatud: "Möödunud aastal läks “Tallinn aitab” rahast kaks kolmandikku reklaamile ja üks kolmandik abiks, samamoodi on ka nüüd. Küsimus ei ole linna abistamises, vaid enda näitamises,” leidis Roos. 

Mullune kampaania keskendus talvekartulite ja küttepuude jagamisele ning arvestades, et seda sorti abi vajas 2200 peret, maksis linn ühe pereni jõudmise eest 93 krooni — otsepostitus oleks maksnud mitu korda vähem.