Aas märkis, et Tallinnal puudub Veerenni tänava raudteeülesõidu likvideerimiseks otsene huvi, sulgemise nõue tuleneb liiklusohutuse tagamisest tingitud Eesti Raudtee ettekirjutusest.

"Ülemiste liiklussõlme rekonstrueerimise projekti kooskõlastamisel seati Eesti Raudtee poolt tingimuseks Veerenni samatasandilise raudteeülesõidukoha likvideerimine, kuna raudteeülesõit on väga liiklusohtlik," märkis Aas.

Veerenni raudteeülesõit on antud raudteetrassil ainuke suure reisirongide liikluskoormusega samatasandiline ülesõit ja selle eritasandiliseks ehitamine muudab Aasa sõnul nii raudteeliikluse kui ka autoliikluse sujuvamaks, likvideerides ooteajad kinniste tõkkepuude taga.

Aas märgib, et meedia kaudu on teavitatud avalikkust Tallinna linna ja lähiümbruse transpordikava koostamisest, mis kiideti heaks Tallinna Linnavalitsuse 08.12.2010 istungil. Nimetatud transpordikava näeb ette ka Ülemiste liiklussõlme ühendustee rajamise.

Filtri tee 18 kinnistu detailplaneeringu koostamine on algatatud Tallinna Linnavalitsuse korraldusega nr 701 19.03.2003. Filtri tee 18 kinnistu detailplaneeringu eskiis, mille mahus oli planeeritud Tehnika tänava – Järvevana ühendustee, oli avalikustamisel 20.-27. juulil 2010. Filtri tee 18 kinnistu detailplaneering on vastu võetud Tallinna Linnavalitsuse korraldusega detailplaneeringu vastuvõtmiseks nr 661-k 09.05.2012 ja avalik väljapanek toimus 13.07-27.07.2012.