„See on hea kampaania,“ hindas Rull. „President mitte ei ütle rahva isana, mis Eestis on hästi, vaid kutsub rahvast ise arvamust avaldama.“

Rull leidis, et tegemist on hea algatusega ka seetõttu, et kes siis veel kui mitte riigipea peab rahvas patriotismi õhutama. Ta märkis, et positiivsus on sotsiaalvõrgustikku Facebook sisse programmeeritud, sest seal saab ainult „laikida“ ja võib ka vaikida.

Ilmselt postitatakse üleskutse juurde ka negatiivseid kommnetaare, sest negatiivne alatoon on ka Eesti luuleklassikas, näiteks luuletus „Must lagi on meie toal ja meie ajal ka.“

Facebooki kampaania on kindlasti odavam

Rull tõi välja, et tegemist on suhteliselt säästliku kampaaniaga. „Kui võrrelda kas või Tallinna linnavalituse jõulukampaaniaga, mille videoklipi valmistamine ainuüksi läks maksma 32 000 eurot, ja ei ole veel teada, kui palju selle levitamen maksumaksja raha võttis, siis presidendi Facebooki kampaania on kindlasti odavam,“ arutles ta.

Uue meedia kampaaniat toetab Rulli sõnul ka see, et kaks kolmandikku Eesti inimestest on internetiga ühendatud ja istuvad arvuti taga.

Suhtekorraldaja ise küll presidendi viimasesse üleskutsesse täie tõsidusega ei suhtu, kuid postitas siiski sinna täna humoorivõtmes kommentaari: „Meil on hea elada, sest tänase (04.01.12) ilmaga (Tallinnas vihm ja pori) pole midagi muud mõistlikku teha kui tööd.“.

Rull ei arva, et riigipea oma mainekujundamise ja kampaaniatega ainult uude meediasse üle kolinud oleks. Varasem statistika näitas, et Ilves käinud rohkem maakonnavisiitidel kui varasemad presidendid. Samuti osalenud erinevatel etendustel, kontserditel ja üritustele, kuhu varasemad presidendid ei ole pidanud sobilikuks minna.