“Kõikvõimaik reklaamipahn on pidevalt tekkiv nähtus ja selle pärast ei peaks muret tundma,” vastas Strandberg Delfi küsimusele, kas euro tulekuga seoses tekkiv prügi (vanad hinnasildid, teabetahvlid, trükised vms) vajaks riigi poolt mingit eraldi tähelepanu.

“Kauplustel, eriti suurtel, oleks aga ammu olnud mõtet asendada oma pabersildid selliste LCD-ekraaniga siltidega, mille puhul oleks tagatud see, et sildihind ja kassahind oleksid samad,” lisas Roheliste erakonna poliitik.

“Need vahetusse minevad sildid on muidugi oma koguselt köömes kogu paberikraami ja pakendite kõrval, mis poodises tekib nii, et selle pärast eraldi muretsema ei peaks. Küll aga võiksid oma tarbijast lugu pidavad kaubaketid neisse ekraaniga hinnasiltidesse siiski investeerida.”