Sotsid: püüame reklaamiga inimesi kaasa mõtlema kutsuda

 (12)
Sotsid: püüame reklaamiga inimesi kaasa mõtlema kutsuda
Foto: Ilmar Saabas

Tänasest on poliitiline välireklaam keelatud ning erakonnad üritavad teiste kanalite abil inimesi enda poolt valima meelitada. Sotsiaaldemokraadid panustava doma valimisreklaamis mõtlevale valijale.

“Usutavasti on enamik televaatajaid juba silmanud Sotsiaaldemokraatliku Erakonna esimehe Sven Mikseri teleklippi, kus ta mõtlevaid vaatajaid kõnetab ja sotside eesmärke ja seisukohti selgitab. Meie kampaania eristubki konkurentidest enam vast selle poolest, et püüame inimesi kaasa mõtlema kutsuda, mitte neile midagi pähe määrida. Meie reklaamklippe saab kuni valimisteni teles näha. Veebruari teisest poolest lisanduvad ka trükireklaamid, et ringkondade esinumbreid ja põhilisi seisukohti tutvustada,” lausus Delfile SDE peasekretär Kalvi Kõva.

Aktiivsust sotsiaalvõrgustikes sotsid kampaaniaks ei pea. “Läheneme sotsiaalmeediale ausalt ja realistlikult — me ei too kampaania ajaks poolvägisi erinevatesse sotsiaalmeedia kanalitesse kandidaate, kes muidu neid kanaleid ei kasuta, pigem toetume inimestele, kes seal reaalselt juba kohal. Samuti ei ole kavas massiliselt erinevate auhinnamängudega fänne või jälgijaid meelitada. Üritame senisest aktiivsemalt jälgida erinevate teemade arutelusid või meie kohta käivaid mõtteid ning neile vajadusel/võimalusel vastata,” selgitas ta.

Kõige olulisem osa valimiskampaaniast on sotsiaaldemokraatide jaoks siiski valijatega kohtumine, debattides osalemine ning meie seisukohtade tutvustamine ja probleemide üle arutlemine. Sotsiaaldemokraadid on teinud ettepaneku valimiskuludele ülempiiri seadmiseks, mis sunniks ka teisi erakondi enam sisulisele kampaaniale keskenduma.