Põhja-Tallinna sotsiaalhoolekande osakonnas on kõigil kolmel talitusel üks sõiduk, millest ühega liigubki hooldusjuht Rosin, kirjutas Õhtuleht.

Jalgsi või ühistranspordiga liikudes on Tallinna hooldustöötajate jaoks probleemiks rasked poekotid, mis tuleb klientideni viia. Kuna Põhja-Tallinna sotsiaalhoolekande osakonnas on kõigil kolmel talitusel sõiduk, millest ühega liigub hooldusjuht Rosin, siis saab logistikat lihvides vajalikud sõidud tehtud.

Esimese nädala põhjal tuli Rosina kasutuses oleva auto päevaläbisõiduks kusagil 70 kilomeetrit, mis teeb vaid tööpäevi arvestades umbes 20 000 kilomeetrit aastas. Soojal ajal tähendab see auto akude laadimist üle ühe öö.

Ohtlik on auto juures see, et jalakäijad masinat tema vaiksuse tõttu ei märka. Eriti ohtlik on see õuealal, kus tuleb liigelda tavaliste autode keskel. Üldises linnamüras kippuvat jalakäijate hoiatussüsteemi hääl samuti ära kaduma.