Sotsiaalmeedia kihab: kas "Ringvaade" tegi netipoele reklaami?

 (26)
Reisikaubad.ee saatis eile oma klientidele uudiskirja, milles viitas "Ringvaate" e-esmaspäeva saatelõigule.
Reisikaubad.ee saatis eile oma klientidele uudiskirja, milles viitas "Ringvaate" e-esmaspäeva saatelõigule.Foto: Kuvatõmmis, Ekspress Meedia

Sotsiaalmeedias ringleb Estraveli reisikaupade portaali uudiskiri, millest ilmneb, et eilses "Ringvaates" näidati portaali logo. Kuivõrd saatelõik käsitles e-esmaspäeva aktsiooni ja ettevõtet esile ei tõstetud, polnud tegu reklaamiga.

Eile oli e-esmaspäev ja mitmetes e-poodides olid suured allahindlused. Teemakohases saatelõigus näidati eile ETV "Ringvaates" muuhulgas e-esmaspäeva panustavate netipoodide logosid, mille seas oli ka Reisikaubad.ee. Vahetult pärast saadet saatis netipood oma klientidele meilile uudiskirja, mis tõstatas osades neist küsimuse, kas reklaamivaba rahvusringhäälingu saade promos Reisikaubad.ee netipoodi.

Rahvusringhäälingu pressiesindaja Pille-Mai Helemäe kinnitas, et kõnealust ettevõtet ei tõstetud saates kuidagi esile, vaid saatelõik käsitles e-esmaspäeva tervikuna. Ta tõi välja, et ka visuaalse taustamaterjalina kasutatud kodulehel oli e-esmaspäeva pakkujaid palju ning Reisikaubad.ee nende seast esile ei kerkinud. "ERR on jätkuvalt reklaamivaba ja Ringvaade kajastas teemat ajakohasuse tõttu, ilma igasuguse rahalise tuluta," ütles Helemäe.