Sel nädalal on Tallinnas käimas tasuta ühistranspordi küsitlus, Delfi uuris, kas ja mida jooksvalt ühistranspordi kohta selle korraldajatele teada antakse.

TTTK juhtkonna poole märtsis pöördunud inimesed tänasid Rõõmussaare sõnul trammi- ja trollijuhte, kes streigipäeval siiski töötasid. Üks inimene sai tagasi trammi kaotatud rahakoti koos dokumentide ja rahaga ning avaldas selle eest tänu.

Kaebused on Rõõmussaare kinnitusel enamasti isiklike kontaktide pinnalt. “Näiteks ei tohi ühissõidukisse siseneda jäätise, kohvitopsi või muu säärasega, mis võib kaassõitjate riideid määrida. Kui sõidukijuht märkuse reisijale märkuse teeb teeb, saadetakse kaebus,” sõnas Rõõmussaar.

Rõõmussaar märkis, et saadetakse ka kaebusi juhtide kohta, kes reisijat peatuses ära ei oota. Pressiesindaja viitas, et juhid peavad paraku sõiduplaanist kinni hoidma. Küsitakse ka, miks mõni hommikune troll vahele või hiljaks jääb, siin on Rõõmussaare sõnul enamasti põhjuseks tehniline rike.

Märtsikuus küsiti TTTK juhtkonnalt veel, miks tramm liiga kiiresti sõidab või vahetult jalakäijate ülekäigu raja ees pidurdab.

Tallinna abitelefoni vahendusel pöörduti TTTK dispetšerite poole eelmisel nädalal näiteks teatega, et trolli nr 9 ootepaviljon lõppjaamas hakkab ära lagunema. Trollidega seoses imestas üks helistaja, miks trollid depoosse sõidavad, kuna dispetšeri sõnul peaks kõik trollid liinil olema.

Trammidega seoses küsiti, miks ei tule tramm nr 1, ning teisalt teatati, et trammid 1. liinil seisavad mõlemal suunal, sest on juhtunud avarii Jõe tänava ja Narva maantee ristmikul. Paar kõne oli ka seoses tasuta ühistranspordi teemalise küsitlusega, näiteks küsiti, kas seoses küsitlusega saab tasuta sõita terve nädala. Tegelikult siiski vaid nädalavahetusel.