"Kui kiiruspiirang on alla toodud, aga enne ja pärast üles toodud, kusjuures muutus jäetakse põhjendamata, siis see tekitab juhile probleeme ja tehtu mõte jääb arusaamatuks," ütles Raudvassar ERRi uudisteportaalile.

Kurioossema näitena tõi ta Võru maakonnas hiljuti aset leidnud olukorra, kus ametnikud tõstsid muidu 20 km/h piiranguga teelõigul kiirusepiirangu remonditööde ajaks 30 km/h, kuigi teetööd tegid tee kitsamaks.

Sarnaselt tõdes Tallinna Tehnikakõrgkooli autonduse õppetooli hoidja Sven Andresen, et Tallinna-Luhamaa maanteel leidub praeguseks juba korda tehtud lõike, kus kehtib siiani 70 km/h piirang.

Seejuures võib juhtuda, et sealt ära pööraval kruusateel lubatakse sõita lausa 90 km/h, kuigi tee on kehvemas korras, rääkis Tallinna tehnikaülikooli transpordi planeerimise õppetooli juhataja Dago Antov.