Smartlynxi lend Tenerifelt Tallinnasse lükati edasi seitse tundi

 (102)
Smartlynx Estonia lennuk
Smartlynx Estonia lennukFoto: Andres Putting

Täna Eesti aja järgi kell 15.30 Tenerifelt Tallinnasse suunduma pidanud SmartLynxi lend on juba ligi seitse tundi edasi lükatud. Siiski lubati lõpuks peale üle kuue tunni pikkust venitamist reisijad pardale.

Tenerifelt kirjeldas lendu ootav reisija Delfile, et lennu edasi lükkamist põhjendati tehniliste probleemidega.

"Pidevalt käib lennuaja edasi lükkamine. Muidugi mõnda aega tagasi jagati inimestele toidu kuponge. Palju on väikeste lastega peresid ja hetkel on suur teadmatus väljalennu kohta," kirjeldas üks reisija kella 19 ajal, kui lennuk oli juba kolm ja pool tundi liiga kaua maa peal olnud.

Tallinna lennujaama pressiesindaja Margot Holts selgitas Delfile, et lennujaamale teadaolevalt peaks lend saabuma Tallinnasse südaöö paiku. Tema sõnul tuleb tehnilisi tõrkeid vahel ikka ette, ent põhjuseid saab selgitada lennufirma ise.

Tenerife lennujaama tablool on märgitud, et lennule lubatakse inimesi kohaliku aja järgi 17.18. Siiski polnud ka tund hiljem veel väravad avatud. Eestlane, kes omakseid Tallinna lennujaamas ootab, nentis infosulgu. Eesti aja järgi kell 22 lubati reisijad pardale. Tõenäoliselt jõuab lend kohaliku aja järgi kell veerand viis varahommikul Tallinnasse.

Tabloo lennujaamas.
Seotud lood:

Tallinna lennujaama reaalaja lennuinfo järgi SmartLynxi lend number MYX 572 Tenerifelt hilineb. Samas ei ole kirjas lennu eeldatavat saabumisaega. Küll aga on kirjas, et kava kohaselt pidi see saabuma kell 21.45.

Lennuki jõudmine täpselt südaööks tähendaks, et õhusõiduk pidi õhku tõusma Eesti aja järgi kell 16.45. Kell 19 polnud aga lennuk veel tõusnud. Tenerife ja Tallinna vaheline Smartlynxi lend kestab üldjuhul 6 tundi ja 15 minutit.

Smartlynxi pressiesindaja Snezana Tomic ütles päev pärast juhtunut Delfile, et ettevõte vabandab kõikide reisijate ees. "Pidime lendu edasi lükkama ettenägematute tehniliste probleemide tõttu, mis tipnes üle kuue tunni pikkuse viivitusega. Kõik reisijad said söögi kupongid ja reisikorraldajad said reguraalselt olukorra kohta infot," ütles Tomic.

"Reisijate turvalisus on meie suurim prioriteet ja töötame selle nimel, et minimeerida selliste olukordade tekkimist," kinnitas Tomic.