„Meil on väga hea meel, et nii palju inimesi on andnud sinilillesümboolika soetamisega oma panuse toetamaks meie veterane ja panustades ühiskondlikult olulistesse projektidesse,“ ütles MTÜ Vigastatud Võitlejate Ühingu esimees staabiveebel Enn Adoson ning tänas kõiki toetajaid ja panustajaid.

Veteranikuul sinilillesümboolika müügist kogutud annetustega toetab MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing veteranide ja nende lähedaste spordi- ja õppetegevust, Tapa linna välitrenažööride ala rajamist, Tartu Ülikooli Kliinikumile ja Rakvere Haiglale taastusravi seadmete soetamist ning MTÜ Peaasjad tegevust meeste vaimse tervise edendamisel.

Veteranikuu jooksul kutsuti üles soetama sinilillesümboolikat ning seda kandes näitama oma tunnustust Eesti kaitseväe ja Kaitseliidu veteranidele. Käsitööna valminud sinilillemärgid on valmistatud SA Hea Hoog vahendusel vaimsete ja psüühiliste erivajadustega inimesed üle Eesti.

Lisaks sinilille kandmisele oli kampaania raames võimalik osaleda Sinilillejooksudel, mida tänavu korraldati esimest korda kuues linnas. Tapa, Tartu, Tallinna, Pärnu, Brüsseli ja Kopenhaageni jooksudel andis veteranidele au ligi 2200 jooksusõpra.

„Sinilillejooksud on kujunenud igakevadiseks oodatud sündmuseks, mil saab tulla koos perega tervislikke eluviise harrastama,“ ütles staabiveebel Adoson. „Aitäh kõigile, kes meiega koos jooksurajal veteranidele au andsid ning kõigile, kes nii Eestis kui välismaal korraldamisele kaasa aitasid,“ lisas staabiveebel Adoson.

Veteranikuu tähistamine kulmineerus veteranipäeval toimunud kuuenda Veteranirockiga, kus astusid üles Karl-Erik Taukar Band, Liis Lemsalu, Ott Lepland ja Ivo Linna koos bändiga Revals ning Kaitseliidu Tallinna maleva rockansambel Mustad Kolonelid. Lisaks korraldasid üle Eesti Sinilillekampaania raames veteranide auks mitmeid sündmusi ka naiskodukaitsjad ning teised organisatsioonid.

Kõikjal Eestis aitasid Sinilillekampaania sõnumil ning sinilillesümboolikal Eesti inimesteni jõuda Naiskodukaitse vabatahtlikud, Selveri kauplused, R-kioskid, Rahva Raamatu kauplused, Apollo raamatupoed, Circle K teenindusjaamad, valitud Espak ehitusmaterjalikauplused, MyFitnessi spordiklubid, Tallinna Lennujaam, Nordica, Estraveli bürood, Tpileti kassad Tallinna ja Tartu bussijaamades ning Itella SmartPOST.

Oma panusega aitasid kampaania õnnestumisele kaasa Kaitseministeerium, Eesti kaitsevägi, Eesti Kaitseväe Veteranid MTÜ, Milrem LCM, Threod Systems, BAE Systems, Nord Arms, Printwise, Elisa, Tele2, Telia, Smarten Logistics, Itella Estonia, Swedbank ja Tallinna Kesklinna Valitsus.

Heategevuskampaaniat Eesti kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide ning nende lähedaste toetuseks viib ellu MTÜ Eesti Vigastatud VõitIejate Ühing koostöös Naiskodukaitsega.