Kampaania eesmärk on tuua esile elukutselise kaitseväelase teenistuse ahvatlevad küljed, teatas Delfile kaitsejõudude peastaap.

“Scoutspataljon annab kaitseväelastele maailmatasemel väljaõppe, mis on hinnas ka pärast teenistuse lõppu, kaitsevägi tagab korraliku varustuse ja kindlustab väärilise palga ning sotsiaalsed garantiid. Kõige olulisemaks tuleks siiski pidada unikaalseid kogemusi, võimalust näha maailma ning panna end välisoperatsioonil proovile. Kampaania rõhutab, et Scoutspataljon pakub väljakutset, mida ei saa üheltki muult töökohalt Eestis,” seisab pressiteates.

Alates nädalavahetusest võib Eesti telekanalitel näha telereklaame. Kampaania raames ilmuvad ka erinevad materjalid trükiajakirjanduses ning plakatid mitmetes kohtades, samuti on oluliselt uuenenud koduleht www.scoutspataljon.ee.

Kampaania materjalid on välja töötatud koostöös reklaamiagentuuriga Division.

Kampaania on korraldatud kindlustamaks Eesti rahvusvaheliste kohustuste täitmine. Järgmise aasta jooksul lasub Scoutspataljonil ülesanne lähetada välisoperatsioonidele Iraaki ja Afganistani mitmeid üksusi sadade kaitseväelastega, nende üksuste komplekteerimisele aitabki kampaania kaasa.

Scoutspataljon on 1. Jalaväebrigaadi koosseisu kuuluv vaid elukutselistest kaitseväelastest koosnev iseseisvaks lahingutegevuseks võimeline kiirreageerimisvõimekusega manööverüksus.

Pataljon on kõrge valmidusastmega üksus osalemaks NATO, Euroopa Liidu või ÜRO poolt juhitavatel rahvusvahelistel operatsioonidel, samas ka Eesti-sisene kiirreageerimisüksus peamise ülesandega strateegiliste objektide kaitse Tallinna linnas.

Scoutspataljoni kaitseväelased mehitavad suurema osa kaitseväele ülesandeks pandud rahvusvahelistest operatsioonidest.