"Minu meelest kogu Keskerakonna kampaania oli väga hästi tehtud. Ta oli tehtud koguni nii hästi, et ausalt öeldes, kui ma võrdlen selle kampaania kvaliteeti juhtivate keskerakondlaste vaimse võimekusega, siis ma näen seal olulist vahet. Pidi olema keegi, kes niiöelda avalikult kaadris ei olnud ja kes võttis justkui kaustast slaide ja kohandas need kohalikele oludele, juhtis ja tegi kampaania strateegiat," ütles Samost R2 saates "Olukorrast riigis", vahendavad ERR Uudised.

Ajakirjanik meenutas, et ta on kuulnud jutte USA konsultatsioonifirmast, mis on Keskerakonda aidanud. Ka erakonna juht Edgar Savisaar on kunagi konsultantide olemasolu maininud.

Keskerakonna kampaania edu võti oli Samosti hinnangul see, et erakond rääkis iga valijasegmendiga eraldi. Samost märkis, et Tallinnas on kaks põhilist valijarühma - pensionärid ja venekeelsed elanikud, kellele oligi kogu Keskerakonna tähelepanu pööratud.