Uuringus hinnati alkoholireklaami meeleolu selles oleva muusika, keskkonna, tegevuste, inimeste näoilmete, reklaami süžee või retoorika põhjal. Selgus, et 38 protsenti napsureklaamidest reklaamis alkoholi lõõgastava kohustusteta eluga ning sama palju oli ka reklaame, kus alkoholitarbimine seostati peomeeleolu ja lõbuga. 37 protsenti reklaamides rõhus humoorikale ja lahedale meeleolule ning 28 protsenti reklaamidest toonitas seksuaalsust. 18 protsenti napsureklaamidest oli dramaatilises või heroilises meeleolus, 14 protsenti intiimses või romantilises meeleolus ning 13 protsenti rõhus väärikusele ja traditsioonidele. Kümme protsenti reklaamidest olid esitatud isamaalisuse või rahvuslikkuse võtmes.

Reklaamide sisuanalüüs tehti 88 tänavu mais ja juunis näidatud alkoholireklaamide ja alkoholitootjate sponsorklippide põhjal. Uuringut tutvustanud ekspert Gerda Möller nentis, et reklaamide sisu keskendub üha enam emotsioonidele. ”Kõik tahavad olla seltskonnas aktsepteeritud, tahavad olla lõbusad ja head kaaslased. Neid vajadusi reklaamid näitavadki, et anda meile tunne, et suudame neid alkoholi tarvitades rahuldada.” Klippides domineerib positiivne meeleolu, lõõgastav ja kohustustevaba elu, mida antakse edasi erinevate tegevuste najal. Inimesi näidati kokku 60%-l reklaamidest ning kõigis neis oli olemas meestegelane, naisi veidi vähem. Ka teksti pealelugemisel oli valdavaks madal meesterahva hääl.