Eelmisel nädalal lähetas Euroopa Komisjon hoiatuse telereklaamieeskirjade rikkumise eest, sest Eestis ületavad saadetevahelised reklaamid ettenähtud 12 minuti piiri - selline nõue on kirjas ELi piirideta televisiooni direktiivis, kirjutab Õhtuleht.

Eestis ei ole sponsorlusteade reklaam ja seda võib reklaamirahast elatuv telekanal näidata nii palju, kui heaks arvab, kuid Euroopa pahameele on ära teeninud see, et Eesti kanalid näitavad sponsorlusteateid, mis sarnanevad väliselt reklaamiga, tehes näiteks promo mõnele konkreetsele tootele.

Kanal 2 peadirektor Urmas Oru ütles, et pole Euroopa Komisjoni saadetud kirja näinud, mistõttu ei saa esitatud kriitikat kommenteerida, küll aga mõistab temagi, et jutt käib sponsorteateist.

"See on tõlgendamise küsimus, kuidas seda riigis tehakse," viitab ta, et sponsorteateid edastatakse igal pool Euroopas juba aastaid.