Eesti lennuamet vastas lennukite kabiiniõhu kvaliteeti puudutavale küsimusele, et Eestis on teada vaid üks juhtum, mis oli seotud Aero Airlines'ile kuulunud lennuki tehnilise rikkega. Estonian Air kinnitas samuti, et lennukite konstruktsioon ja nõuetekohane hooldus tagab lennuki siseruumi õhu ohutuse, kirjutab BNS.

Põhja-Saksa ringhääling NDR selgitas Saksa lennufirmade liidu vastavasisulisest dokumendist välja, et lennufirmade lendava personali sajad liikmed on saanud lennukites levinud kütuseaurude tõttu raskeid terviserikkeid ja kaotanud isegi töövõime. Kütuseaurude sattumise salongiõhku teeb võimalikuks fakt, et õhku salongi tarvis võetakse reaktiivlennukitel mootorite juurest.

Kütuseaurud on ohtlikud ka reisijatele, sest võivad tekitada tervisehädasid juba ühekordsel sissehingamisel. Saksa lennufirmadest on hakanud ennetavaid tehnilisi meetmeid rakendama Air Berlin ja Condor, salongiõhu filtreerimine ei olevat aga tehnilistel põhjustel võimalik. Saksa pilootide ametiühingu Cockpit väitel on vajalikud filtrid olemas, kuid lennufirmad ei tunne nende vastu huvi.