Suuremad kuluartiklid olid tele- ja välireklaam, milleks kulus vastavalt 1,45 ja 1,12 miljonit krooni. Erakonna seisukohti tutvustavad trükised maksid 756 000 ning reklaam ajalehtedes ja ajakirjades 680 000 krooni, teatas Reformierakond BNS-ile.

“Eeldasime, et kampaania maksab nelja miljoni krooni ringis,” lausus Reformierakonna peasekretär Kristen Michal. “Olime valmis ka selleks, et kulub veidi rohkem.”

Varasemad kampaaniad on Michali sõnul näidanud, et tavaliselt ei kipu tegelik eelarve plaanitud numbrite sisse ära mahtuma ja alla planeeritu ei jää need küll kunagi.

“Ent lisaks europarlamenti kandideerinud inimeste tutvustamisele andis kampaania hea võimaluse meenutada inimestele Reformierakonna maailmavaadet ja erakonna seisukohti välis- ja sisepoliitilistes küsimustes, nii et usun, see oli erakonna jaoks targalt ja tulevikku vaatavalt investeeritud raha,” ütles Michal.

Michali kinnitusel on kõik Reformierakonna kampaania arved praeguseks tasutud.

Reformierakond avalikustas reedel oma koduleheküljel internetis teises kvartalis eraisikutelt saadud annetuste nimekirja.

Suuremad eraisikutest annetajad olid ettevõtjad Märt Vooglaid ja Andres Koger, kes toetasid erakonda vastavalt 200 000 ja 100 000 krooniga. Kokku sai Reformierakond teises kvartalis annetustena 916 900 krooni.