„Tallinna linnavalitsuse käitumine on vastutustundetu, kuna samal ajal, kui propaganda alla maetakse üha rohkem linna raha, kannatavad Tallinna lapsed, kelle spordi pearaha alles hiljuti ulatuslikult kärbiti. Samuti võib tõmmata paralleele müügimaksu ja linna propaganda vahel, kuna müügimaksu kehtestamise üks põhjustest on aina suureneva linna propagandaaparaadi töös hoidmine,“ sõnas Raudne.

Raudse sõnul neelavad ainuüksi Tallinna avalike suhete eelarve ja Tallinna televisioon kokku ligi 2,5 miljon eurot aastas. „See, et keskerakondlaste näod ja tegemised on jõudnud linna raha eest televisiooni ning pealinlaste postkastidesse potsatavad peaaegu et igapäevaselt Tallinna linnavalitsuse reklaamtrükised, ei tohi toimuda maksumaksja raha eest. Tallinna eelarve peab teenima tallinlaste, mitte Keskerakonna huve,“ lausus Raudne.

Samuti ei piirdu tema hinnangul massiline keskerakondlaste propageerimine pelgalt Tallinna televisiooni ja reklaamtrükistega. „Enne valimisi on mitmekordistunud linna propagandistlikku laadi promoürituste hulk. Tasub mainida, et ainuüksi Tallinna rahastatud üleriigiline valentinipäeva kontserttuur läks linnale maksma 55 000 eurot,“ rääkis Raudne. „Peale selle ei saa ka mööda vaadata enda töö ajast Keskerakonda ülistavaid netikommentaare kirjutavatest linnavalitsuse töötajatest, kellele maksab palka linnavalitsus.“

„Lihtsad arvutused näitavad, et linn on valimispropaganda tarbeks kulutanud hinnanguliselt 3 miljon eurot. Sellise tegevusega on Tallinna linnavalitsus säästnud hulgaliselt Keskerakonna raha, kelle valimispropaganda maksab kahjuks suures osas kinni Tallinna maksumaksja,“ ütles Raudne.