Süsteem pidi kustutama kahe tunni jooksul need autod, kelle broneeringuaeg on kätte jõudnud, aga kes ei saabunud piiriületusele, teatas süsteemi operaator GoSwift.

Ootamata ära nende sõidukite automaatset kustutamist, võeti Narvas vastu otsus, et hakatakse teenindama reaalselt ooteala platsil olevate sõidukite järjekorda, väljaspool GoSwift süsteemi.

2. augusti keskpäevaks taastati elektroonilise piirijärjekorra süsteemi töö ning korrigeeriti süsteemi reegleid, nii et mitteilmunud sõidukid eemaldatakse järjekorrast kiiremini. Kui sõiduk ei ole saabunud ootealale temale määratud tunnise ajavahemiku lõpuks, süsteem eemaldab sõiduki ning vabastab koha järgmistele.

"Täiendavalt viisime ajutiselt sisse automaatse piirile kutsumisest teavitamise SMSi kaudu. Seetõttu on palve ja soovitus, et piiri ületada soovijad registreerivad oma GSM-telefoninumbri süsteemis. NB! GSM-number tuleb süsteemi lisada koos riigi suunakoodiga, kujul +372*********.
Nimetatud SMS-teenus on ilma täiendava tasuta ja see kehtib kõikidele augustikuu broneeringutele," teatas GoSwift.

Ettevõte vabandab kõikide klientide ees, kelle piiriületus oli häiritud.