Sel nädalal jõudsid müüki Tere piimapakid, millele on trükitud üleskutse tulla doonoriks ning internetiaadress www.verekeskus.ee, millelt leiab kogu vajaliku info vereloovutamise kohta, teatab doonorite seltsi esimees Kristiina Valgi-Kopti.

Tere tegevdirektor Ülo Kivine usub, et läbi nii ulatusliku kommunikatsiooni saab ettevõte kaasa aidata doonorite arvu kasvule. “Doonoreid on Eesti elanikkonnast 2,6 protsenti, Tere piima joob aga iga teine eestimaalane,” lisas Kivine.

Lisaks Tere AS-ile toetavad kampaaniat Ajakirjade Kirjastus ning Eesti Energia. “Palume Doonorite Seltsiga ühendust võtta kõigil neil firmadel, kes oma toodete pakenditel, kliendilehtedes või muudes kommunikatsioonikanalites on nõus doonorlust toetama,” ütles Kristiina Valgi-Kopti.

Doonorite Seltsi esimehe sõnul käivitus sotsiaalkampaania suvel, kuna siis sõidavad paljud doonorid puhkusele ning verevarud haiglates kahanevad ohtlikult väikeseks.

Eestis on umbes 2,6% elanikkonnast doonorid, mis on vajalikust kaks korda vähem. Maailma Tervishoiuorganisatsiooni (WHO) soovitusel peaks stabiilsete verevarude tagamiseks doonorite arv riigis olema vähemalt 4% elanikkonnast.