"Õpetajana klassiruumis märkan ikka õpilaste edasiminekut ja saan aru, kui tekib raskusi. Ent kui kohtun õpilastega läbi videosilla, on nende raskusi keerulisem tähele panna," tõdes haridustöötajate liidu juht Reemo Voltri.

Et mahajäämine ei kasvaks liiga suureks, tuleb Voltri sõnul siinkohal mängu õpilase ja tema pere avatus - on oluline, et koolilaps või tema vanemad pöörduksid abivajamise hetkel kohe õpetaja poole. 

Sundi digiõppele näeb Voltri aga kui lühiajalist pingutust selleks, et pikemas perspektiivis õppekvaliteeti kasvatada. "Järgmine-ülejärgmine aasta oskame digilahendusi paremini ära kasutada ning summa summarum võib õppekvaliteet kasvada," avaldas Voltri oma arvamust. "Lühiajaliselt võib see tagasilöök olla, aga pikas perspektiivis võidame."