"Loodan, et Elron lahendab rongide ülekoormuse küsimuse. Täna võeti näiteks kasutusele uus Rapla liini rong ning järgmisel nädalal parandatakse tippkoormustega rongide liikumist," sõnas Parts valitsuse pressikonverentsil.

Partsi sõnul on nüüd vaid üksikud reisid, kus seisukoha pileteid müüakse rohkem, kui see "oleks tavapärane". "Ise ma ei ole veel rongiga sõitnud, aga lähiajal teen sõidu. Ka ettevõtte juhtkond ütles, et oli valmis üleminekuks. Miski ei õigusta reisijate ebamugavust, usun, et kõik laheneb ruttu."

"Kui võrdleme Elroni uusi ja Edelaraudtee vanu diiselronge, siis opereerimiskulud on vanadel 100 miljonit krooni kallimad. Enne olid rongidel suuremad remondikulud ja infrastruktuuri kulud, tegeleda tuli veeremi amortisatsiooniga jne," ütles Parts.

"Uued rongid oleks võinud kasutusele võtta juba 10 aastat tagasi, oleme miljard krooni maksnud üleliia," rääkis Parts.