Palo läheb valitsuskabinetti ettepanekuga tuua järgmisesse aastasse 18 miljonit Euroopa Liidu struktuurivahendite raha, mis oli planeeritud 2018. aasta järgseks ajaks. See langetaks tegelikku vajadust kokku hoida.

Maanteeameti juht Aivo Adamson ütles Palole, et mitmed hanked on lõppenud riigile planeeritust odavamalt, mistõttu on lootust, et kärbe mingit olulist mõju teedele ei omagi.

Palo rääkis ka võimalusest tuua teedeehitusse raha juurde. "Mina tahan lauale tuua võimaluse, et riik võiks kaaluda Tartu maantee neljarealiseks ehitamist Paideni aastaks 2020, kui võtaksime selle tegemiseks laenu," lausus Palo.

Laenu oleks vaja võtta üle 100 miljoni euro, ülejäänu oleks Euroopa Liidu struktuurifondide vahendid. "Täna, kui laenuintressid on väga madalad ja majandus väga jõudsalt ei kasva, siis võiks turgutada majandust tee-ehituse vahendeid suurendades," ütles Palo.

Plaanis on jätkata tööd ka Tallinna ringteel, kus praegu ehitatakse Kurna ristmikku neljarajaliseks ja seejärel liigutakse sealt järgemööda edasi kuni Peterburi maanteeni, kuhu on peatselt kavas rajada Väo hiigelristmik.

Palo lubas, et väiksemad teed kannatama ei jää. Ka omavalitsustele läheb järgmisel aastal 28 miljonit eurot, nagu praegu.

Kruusateedele kõva katte panemise programmiga on ka kavas jätkata, kuigi Palo sõnul tuleb jälgida, et kõva katet ehitataks vaid kohtadesse, kus see tõstab oluliselt inimeste elukvaliteeti.