Osolin: valimisreklaamiga minnakse üha isiklikumaks

 (45)
Osolin: valimisreklaamiga minnakse üha isiklikumaks
Foto: Andres Putting

Reklaamifirma Zavod BBDO juhataja Olav Osolin leiab, et võrreldes varasemate valimistega tundub, et üha enam kombitakse praeguste kampaaniaga lubatavuse piire.

„Avalik konkurendi halvustamine, et mitte öelda sõim, on muutunud tavapäraseks ja ei üllata enam kedagi. Minnakse üha isiklikumaks ning nüüd rünnatakse erakonna asemel üha rohkem ka konkreetseid isikuid. Oleme jõudnud ajajärku, kus valimispropaganda ja head tavad on kaks eri asja,“ jätkas ta.

Osolin nentis, et räägitakse küll valimisreklaamidest, kuid sisuliselt on tegemist siiski valimispropagandaga.

„Seega teavad kõik parteid, et valimispropagandas on kõik relvad lubatud ja seepärast võib ka tulistada nii, kuidas vaid torust tuleb,“ ütles Osolin.

Refereeritud artikli täistekst Eesti Päevaleht Onlines.