“Seoses üldise majanduslanguse ja töötuse määra suurenemisega on näha langustrendi ühistranspordi kasutamises, mis annab alust arvata, et tõenäoliselt väheneks ka ööbusside kasutajate arv,” selgitas Delfile Tallinna transpordiameti juhataja Andres Harjo.

“Arvestades ka linna rahaliste ressursside piiratust, on peamiseks prioriteediks seatud sõidunõudluse piisav rahuldamine tipuaegadel. Seega majanduslanguse tingimustes ei ole käesoleval ajal täiendavate öiste lisaväljumise rakendamine hoolimata teatud vajadusest otstarbekas,” tõdes transpordiameti juht.

Võrreldes pilootprojektis rakendatud põhiliinide viimaseid väljumisi 2008. ja 2009. aasta sügisel, on sõitjate arv viimastel väljumistel vähenenud kolmandiku võrra.

Pilootprojekti raames 2008. aasta novembris ja detsembris lisati nädalavahetustel linna põhisuundadel töötavatele ühistranspordiliinidele täiendav kesköine väljumine. Seoses sellega väljusid bussiliinide nr 1A, 18, 40, 60 ja 67 ning trollibussiliinide nr 3 ja 6 viimased ühissõidukid kesklinnast öösel kell 01.00 vastu laupäeva ja pühapäeva.