A. Le Coq ei kavatse (ilmselt?!) laulupeol tasuta kesvamärjukest, vaid lauljatele vett jagada. Aga piisab sellest, kui heita pilk tehase koduleheküljele, et näha, mida Tartu tehas ise oma toodangus oluliseks peab. Õllepudel, siidripurk, õllevaat... Lauluväljakule kogunev rahvamass ei pruugi näha muud, kui firma logo, kuid on selge, mida sellega ostma meelitatakse.

Laulupidu on alati olnud eesti rahva jaoks eriline sündmus. See aitab meil hoida oma keelt ja meelt, aitab meil koguneda teatud aja tagant ning tunnetada ühtsust. Me (taas)avastame seal enda jaoks laulmise, mis meid isegi rasketest iseseisvusmise aegadest veresaunadeta läbi aitas.

Eesti rahvas on niigi alkoholist läbiimbunud, nii et minu arvates on ebaeetiline valida juubelilaulupeo suursponsoriks õlletehas. Kui lauljatele mõeldud vett muud moodi hankida ei suudeta, peaks selle toimetama Tallina Vesi. Tasuta loomulikult, omapoolse panusena meie rahvuskultuuri.