„Kujutate ette, mis saab, kui ettevõtetele hakkab tunduma, et selliste väärt ürituste sponsoreerimise eest nagu laulupidu saab meedias vaid peksa. Ja üldse – kust võtavad karsklased nahhaalsuse sekkuda asjadesse, millest nad üldse midagi aru ei saa?“ küsib Hansar oma blogis.

"Ka mina olen selle vastu, et üritused, mida korraldab riik või riigiasutused erafirmadelt sponsorraha või muid teeneid kasseerivad ja sedaviisi varjatud reklaamimüügiga tegelevad. Kuid – kuni meie riik on nii vaene, et peab ka oma teatritelt ja sümfoonikutelt nõudma 20-protsendilist käibemaksu, seni on see ilmselt paratamatu."

Hansari sõnul on A. Le Coqi sponsoreerimine kohane, sest õlu on Eesti rahvusjook, mida on siina alati pruulitud ja joodud.

„Tegelikult pole tänane avaldus midagi muud kui ühe mõttetu mittetulundusühingu esindajate soov ennast tähtsaks teha, kah meediasse pääseda ja seda korraga nii Eesti inimesi ühendava sümboli – Laulupeo – kui Eesti ühe juhtiva ettevõtte – A. Le Coq – solvamise hinnaga,“ arvab Hansar.