Olav Osolin: kingamöll oli odav reklaamitrikk

 (23)
Kingapood "Shu" avamine
Foto: Andres Putting

See on ikkagi tsiviliseeritum mood endale kaupa hankida kui pronksiööl lihtsalt läbi klaaside sisse astuda ja endale riideid võtta, kommenteeris reklaamibüroo Zavod tegevjuht Olav Osolin kingapoe Shu avamismöllu.

„Nad võiksid õhtul sellised asju teha, siis jõuaksin mina ka kohale, aga ma pean päeval tööd tegema,“ ütles Osolin, tunnistades siiski, et ta ei ole just kakleja tüüp. „Tugevamad isendid saavad kingad kätte,“ näitab see Osolini sõnul ka evolutsiooni taset.

Osolini sõnul teavad nüüd tänu odavale avamüügikampaaniale väga paljud inimesed, et on avatud uus kingakauplus. „Seda on tehtud ikka, see pole mingi uus asi. Kui pakutakse stardi puhul kingitusi, siis kappavad kohale inimesed, kes kujutavad ette, et on õige hetk soodsa ostu tegemiseks. Ma ei usu, et see hakkaks pärast probleeme tekitama,“ lubas Osolin ka ise, kui kunagi peaks Rocca al Mare keskusesse sattuma, sealt poest läbi jalutada. „Edasine sõltub juba sellest, mida seal müüakse ja mis hinnad seal on. Kampaania ei teinud seda kauplust küll kuidagi halvemaks ega paremaks.“

Kaupluse poolt oli tegemist planeeritud aktsiooniga ning selle kampaaniaga hoiti päris kõvasti raha kokku, mis muidu oleks trüki- ja meediareklaami peale kulunud. „Planeeriti löömat, lööma toimus, lubatu täideti, lööma tulemused likvideeriti. Oluline selliste kampaaniate puhul on, et keegi surma ei saaks ja kauplus päris puruks ei pekstaks.“

Seotud lood:

Sellist reklaamikampaaniat saab teha Osolini arvates vaid väike või kindla spetsiifikaga pood. „Ma ei kujuta ette, et selline lööma toimuks Tallinna Kaubamajas, see oleks muidugi põnev.“

„Niikaua, kui see jääb mingisuguse viisakuse piiridesse, on see arvestatav turuletulemise viis. See on ikkagi tsiviliseeritum mood endale kaupa hankida kui pronksiööl lihtsalt läbi klaaside sisse astuda ja endale riideid võtta.“