Kui 2008. aastal näitas "Pealtnägija" Harikute äri Prantsusmaal, kui Harikud sõitsid luksusautodega, aga rahata mehed pidi 3200 kilomeetrit koju põgenema, siis eelmisel aastal oli Harikutel käimas uus äri Norras.

Ärikeelu tõttu oli Marek Harik oma nime ära muutnud Mark Janiseks ning äris tegutses ka mees nimega Aarne Susi, keda petta saanud töömehed nimetasid Harikute tankistiks.

Eelmise aasta augustis värbas Susi rea töömehi laevaehitusele Trondheimi lähedal Norras. Töölepingud sõlmiti enamikuga neist alles Norras ning lepingutes oli näha, et kokkulepitud netopalga summa polnud lepingus mitte netopalk, vaid maksude eelne brutopalk.

Töömehed hakkasid halba aimama, kui neile lubatud Norrasse sõitmise bensiiniraha maksmata jäi. Kui aga saabus palgapäev, ei saadud sentigi palka.

Kui töölised süüdistavad ülemusi petmises, siis Janek Harik süüdistab töömehi laiskuses, kehvas töös ja joomises. "Reedel oli palgapäev ja esmaspäevaks oli raha otsas," süüdistas ta töölisi oskamatuses rahaga ümber käia.

Oma roll oli loos ka Norra laevaehitusfirmal, mis avastas mingi hetk, et eestlastele makstakse kohalikus mõistes näljapalka ja lõpetas seetõttu Harikutega lepingu.