Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli sõnul ei ole Eesti taksojuhtide liit keskendunud Tallinna taksojuhtide kõige põletavamate probleemidele ja võiks selles plaanis teha koostööd Tallinna taksojuhtide liiduga.

„Taksomaailma peamiseks probleemiks on täna taksojuhtide palk, mis ei ole inimväärne, ehk siis alla miinimumpalga, kui sedagi. Teine probleem on tööaeg, kus ei peeta kinni seadustest. Tallinna linnas on 2/3 palgalisi taksojuhte, kuid millegipärast ei ole Lembit Poolak kordagi avalikult Tallinna taksojuhtide kaitseks sõna võtnud, et tööandjad ei maksa taksojuhile palka ja ei pea kinni nõudest, et taksojuht töötaks ainult seadusega lubatud töötunnid. Teatavasti võrdub puhkamata autojuht purjus juhiga,“ selgitas Mutli. „Tallinna linnas on tegutsemas Tallinna taksojuhtide liit ja selle organisatsiooni ülesannete hulka kuulub dialoog linnaga ja Lembit Poolak võiks nendega koostööd teha, siis saaks ta ka ülevaate, mis Tallinnas toimub.“

„Rääkides Viru tänava taksopeatusest, siis Tallinna eesmärgiks oli konkursi korraldamisega tagada nii linnakodanikele kui külalistele stabiilse hinnaga ja ühtlase kvaliteediga taksoteenuse. Viru tänaval ei olnud varem linna poolt korraldatud konkursi korras rendile antud taksopeatust. Enne seda olid seal seadust rikkudes kohad sisse võtnud kõikvõimalikud taksoteenuse pakkujad,“ lisas Mutli. „Probleem on pigem selles, et need taksojuhid, kes Viru tänava otsas lubamatult oma teenust pakkusid, on sinna alles jäänud, ummistades sellega tänava ja andes lisakoormust ka Aia tänavale, rikkudes räigelt parkimisreegleid.“

„Nii nagu uue asjaga ikka, on ka siin väikesed kitsaskohad, kuid need saab korda. Varsti anname vanalinnas ka teise taksopeatuse konkursi korras rendile,“ lausus Mutli. „Odava hinnaga taksod teevad oma igapäevatööd tellimustööna — tegid seda enne ja teevad ka edaspidi.“