Esmalt märgib Delfi lugeja, et asendusbussid ei püsi graafikus, teiseks leiab ta jabura olevat, et kaks viieminutiste vahedega liikuvat trammi on asendatud ühe bussiga – sinna aga mahub vähem inimesi ja see jääb inimestele kitsaks.

Tallinna Linnatranspordi AS-i avalike suhete spetsialist Urmas Tooming kinnitas, et Tallinna Linnatranspordi AS on teadlik sellest, et 52. liini bussid ei püsi alati graafikus, ja palus aega, et natuke atra seada. „Asi on selles, et Koplist Hobujaama poole sõites peavad pikad liigendbussid liikuma mööda Kalamaja kitsaid tänavaid ning marsruudile jääb ka palju pöördeid, mida on pikkadel bussidel keeruline sooritada. Teistsugust marsruuti ei ole aga võimalik valida,“ sõnas ta.

„Praegu on 52. liin Kopli-Hobujaama töötanud alles nädal aega. Kogume andmeid ning siis tuleb koos linna transpordiametiga kaaluda, kas on ehk vaja sõidugraafikut muuta ja võib-olla ka busse juurde panna,“ andis Tooming lootust ja täpsustas, et veoteenuse tellija ongi transpordiamet, TLT lihtsalt täidab talle antud tellimust.
Kopli trammiliini remondi kestel asendatakse tramm bussidega

Samuti heitis lugeja pealinna transpordi korraldajatele ette, et tramme 3 ja 4 pole tihemini käima pandud, kuid Toomingu sõnul siiski on. „Pärast seda, kui 1. ja 2. liin töö lõpetasid, pandi 3. liinile juurde kolm täiendavat trammi ning 4. liinile üks tramm. 4. liinil sõidavad aga põhiliselt uued CAF trammid ja ka pikad, madala keskosaga trammid, nii et sinna mahuvad kõik sõitjad ära,“ sõnas ta.